суббота, 20 февраля 2021 г.

 

21 лютого – День Рідної Мови!

Похилько Наталія

Мова рідна…

Слово рідне…

Хто його вивчає,

Той назавжди в світ широкий

Двері відчиняє.

 

В будь-якій країні світу

Чи Ви пан, чи пані,

Тільки той, хто любить мову,

Може буть в пошані.

 

Зустрічають радо й щиро,

Нагадаймо знову,

Тих, хто знає й поважає

Свою рідну мову!

Похилько Світлана

12 років

Українська мова

Мово моя,

Ти спів солов’їв.

Барвиста моя,

Ти – мово віків.

О, мово, мова українська,

Чиста, як джерельная вода.

Мова моя материнська,

Пісня ти става сумна.

Ти – колискова дитинства,

Сон моїх кращих ти днів.

Пісня моя українська,

Ти – радість наших батьків.

Мово моя молода,

Ти, мов зелений співучий гай.

Мово моя, немов у свята,

Ти, як квітка, завжди розцвітай!

Цвіти, щоб співали ліси,

Щоб вся раділа земля,

Щоб сміялися люди усі,

Щоб ніколи не плакала я!



Комментариев нет:

Отправить комментарий