вторник, 7 июня 2022 г.

 Нова книга «Мої вимушені канікули»


Украінські діти замість весняних канікул мали канікули вимушені. Тепер замість літніх будуть теж вимушені.

Треба намагатися всі ці події якомога швидше забути доросли і дітям? Ні. Але однозначно треба все це осмислити, усвідомити, пояснити і розтлумачити дітям.

Готуємо до друку книжку для дітей про російсько-українську війну, яку написала Катерини Єгорушкіна. Вона називається «Мої вимушені канікули» — раніше ми вже про неї розповідали.

Рукопис створений у формі щоденника школярки, яка опиняється на лінії вогню. Кожне слово продумане і сповнене турботи про читачів.

Текст схвалений психологинею Світлана Ройз і також експертка створить додаток до книжки із важливими практиками.

А це одна із ілюстрацій Соні Авдєєвої.

Ось тут можна натиснути «повідомити про наявність», а ми напишемо вам, коли книжка вийде з друку: https://vivat-book.com.ua/moi-vimusheni-kanikuli.html

Будете читати дітям про цю війну?

#мої_вимушені_канікули

 Джерело: https://www.facebook.com/

Письменниця та психологиня Катерина Єгорушкіна написала історію для молодшого й середнього шкільного «Мої вимушені канікули», в якій змальовуються дитячі будні в бомбосховищі на тлі повномасштабного вторгнення Росії в Україну.

Діти «відбудовують» Маріуполь

Один із найяскравіших епізодів «Моїх вимушених канікул» — сцена, в якій Віра разом із друзями, розкиданими евакуацією по всій Європі, грають онлайн у «Майнкрафт». 

 

«Я бачила, як моя донька з друзями збираються онлайн і відбудовують наші зруйновані міста… Днями Даринка почала будувати український Маріуполь зі школою, лікарнею і «Азовсталлю», — розповідає авторка. 

 

«Узагалі ми з Даринкою часто говоримо про війну. Я вважаю, що складні теми замовчувати не можна: вони все одно залишають сліди в тілі і психіці, і набагато гірше, коли ці впливи неусвідомлені. Тоді психотерапевтам доводиться розкручувати клубок», — додає письменниця. 

 Іще до публікації книжка «помандрувала» за кордон. Волонтери у Німеччині переклали «Мої вимушені канікули» та зачитують між композиціями симфонічного оркестру, збираючи кошти на підтримку України. 

 Авторка зазначає, що їй важливо донести свої меседжі дорослим і дітям країн Європи, США, Канади й усього світу: «Я хочу, аби, читаючи мою книжку, вони чітко усвідомлювали: це війна, яка відбувається у 2022 році в центрі Європи з такими самими дітьми, як вони»


Комментариев нет:

Отправить комментарий