четверг, 30 июня 2022 г.

 


МОТАНКА

Схрещуються долі,

Сходяться нитками,

Вузлики на пілці

Сталися руками.

Мотанка маленька

В тебе під бинтами -

Я тобі сьогодні

Буду замість мами.

Мотанка маленька

У твоїй долоні -

Я тебе не кину

Виведу з полонів.

Виведу з пожежі,

Винесу з підвалу,

Зупиню-замовлю

Звірову навалу.

Затулю їм вуха,

Засліплю їм очі,

Запалю заграви

В полі серед ночі

Хай зміїне кодло

Корчиться й німіє,

Бо на тебе й погляд

Звести не посміє.

Я не просто лялька,

В‘язана зі споду:

Сила в мені б‘ється

Від усього роду.

Хто мене намовив -

Знається на слові,

Сила в кожній нитці

Від її любові.

Схрещуються долі

В‘яжуть павутину.

Я тебе врятую.

Я тебе не кину.

©️Liudmyla Gorova

Джерело: https://www.facebook.com/

#вірш_дня 


Комментариев нет:

Отправить комментарий