пятница, 12 марта 2021 г.

 

Літературна кавярня запрошує…

На календарі друга декада березня, а весна щось не поспішає до нас. Та воно й не дивно – яка ж Весна прийде при t - 12°! Та сумувати не варто! Не сьогодні – завтра все одно буде по-весняному тепло! А поки що я пропоную зазирнути в літературну кав’ярню Ірини Хоменко на філіжанку кави, щоб зігрітися.

 

 Ірина Хоменко

Пори року з ароматом кави

Зима пройшла із кавою в руках.

Її за завірюхи я простила.

Я кавою лише її зігріла,

Все зустрічаючи сніжинки в небесах.

Весна тепло із чашки розлила,

І кавою усіх нас пригостила.

Так хочеться, щоб нас вона зігріла,

І назавжди з теплом своїм прийшла.

Кава з морозивом улітку – в самий раз!

Романтика у сонячнім натхненні…

Кава фарбує наші дні буденні,

Вона замінить сотні зайвих фраз!

Осіннє листя – з кавою в танок.

Тепло по тілу йде від філіжанки,

Ми – українки.

Так, не парижанки,

Та моди осінь нам надасть урок.

Кожна пора – прекрасна, чарівна.

І кожна кава – завжди неповторна.

І хай йдуть геть нудьга, біда потворна.

А в серці ЗАЛИШАЄТЬСЯ ВЕСНА….

 

Весняна кава

Серце б`ється, б`ється, б`ється!

І шепоче м`яко вітер:

Весно ж вже іде, здається!

Перші розквітають квіти!

Кава тут, на підвіконні,

Де усе залито світлом.

І промінчик на долоні –

Сонце золотом розлите…

Я нап`юся щиро, радо

Кави тепло-весняної

Потім я піду до саду

Зустрічать весну любові.

Все сміється – не зітхає!

Не сумує, не страждає!

А Весну, що вже співає,

Радо серцем зустрічає!

                                            
http://librarycafeinvites.blogspot.com/  

ПРИГЛАШЕНИЕ НА КОФЕ

Приглашаю тебя на кофе!

С ароматом божественных песен.

Приглашаю тебя на кофе!

Он лишь с тобой интересен.

 

Я на кофе тебя приглашаю.

В чашке – нежность молочного счастья.

Из ста тысяч тебя я узнаю, 
Ведь не только кофе у нас есть!

 

Кава об`єднує світ

Кава об`єднує світ, з нею він ще смачніше.

Кава об`єднує світ. Так хороше з нею лише.

В золоті сонячних днів у романтичній кав`ярні

Виліплю я із снів вірші чудові, гарні.

Я напишу тобі сяйво душі моєї.

А залишу собі кави нові ідеї.

Книга лежить на столі – з кавою цікавіша.

Квітки пелюстки малі стали іще гарніші.

Кава об`єднує світ. Нас об`єднає кава.

Книгу пишу тобі. Вірю, що буде цікава.

  http://librarycafeinvites.blogspot.com/  

Кофемедитация

Кофе – сладкая нежность…

Пенки воздушность прогнала тревожность.

Кофе – это безбрежность,

Мыслей покой, да и прочь нервозность.

Бодрость с утра и заряд на весь день.

Но кофепитье – обряд особый.

Я расслабляюсь – покой, а не лень.

Зёрнышки кофе – как тайны природы.

Зёрнышки кофе… А каждая – мир.

Неповторимый, слегка горьковатый.

Мы превращаем в сладостный пир.

Кофе таинственный птицей крылатой

Вдаль улетает. Здесь с кофе – покой…

Я окунаюсь в крылатое слово.

Вечная тайна – кофе такой!

Им наслаждаться нам снова и снова!

 http://librarycafeinvites.blogspot.com/ 

                                      
                                                     СВЕЧА И КОФЕ

Кофе, кофе между нами.

На столе - свеча горит.

И не заменить словами,

То, что сердце говорит.

Я на кофе не гадала,

Хоть узнать я всё ж хочу:

Правильно ль, что всё сначала?

Что в итоге получу?

Свечка тает нежно-нежно.

Светят мне твои глаза.

В них - Любовь, она безбрежна.

И не будет исчезать.

Кофе медленно мешаю.

Просто всё. И всё, как сон.

"Я его не потеряю!

Самый лучший в мире Он!"


КОФЕ С МОЛОКОМ

Ответь мне, кто тебя налил,
Разбавив молоком так нежно?
Прекрасен, кто тебя испил.
Прекрасна я - я пью небрежно...

Ответь мне, пенка - из мечты?
А сердце бьётся сладко-сладко.
Отведай, друг, его и ты!
Капнул вдруг кофе на тетрадку....

И расплылась его печать,
Скрепив меж нами Тайну эту.
Нам нужно заново начать,
И помолчать, и выпить Лето.

 http://librarycafeinvites.blogspot.com/ 

                                

Автор віршів – Ірина Хоменко, головний бібліотекар Кіровоградської міської централізованої бібліотечної системи, автор блогів Бібліодиванчик, Бібліоновачок, Світ без звуків, модератор блогу Бібліотечна кав`ярня запрошує.

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий