воскресенье, 10 апреля 2022 г.

 

Про наші бажання

А знаєте, чого я зараз хочу

Найбільше в світі? Миру і тепла!

Почути б думку світлу і пророчу,

Що ця війна далеко відійшла.

Що більше вже не буде стрілянини,

А буде мир і радість між людьми.

Що прийдемо до світлої години,

Й щасливо, любо заживемо ми.

Ви уявляєте, яке це щастя буде!

Працюють всі, в усіх достаток є.

У вихідні — відпочивають люди,

І роблять щось цікаве, щось своє…

Енергія у творчість переллється.

Краса душі воскресне, оживе…

І зовсім інше в нас життя почнеться,

Над світом рідна пісня попливе

І заворожить ласкою своєю,

І зачарує ніжністю серця.

Ми заживемо дружньою сім’єю,

Не буде щастю меж, ані кінця…

І будуть в нас рости здорові діти,

Веселі, мудрі, добрі, золоті…

Ми будемо їх успіхам радіти.

Вони ж щасливі будуть у житті.

Я хочу миру над усе на світі,

Я хочу тиші, спокою у сні.

Я хочу цьому світові радіти,

Щоб солов’ї співали навесні.

Щоб рідна мова всіх нас об’єднала,

Чарівні квіти всюди зацвіли.

Моя земля тривог і бід не знала,

А люди всі щасливими були.

Н. Красоткіна



Комментариев нет:

Отправить комментарий